Business Software Solutions

Afacerea ta pe web, desktop si mobil!

Customer Relationship Management

Customer Relationship Management
        Customer Relationship Management (CRM) este un model implementat pe scara larga pentru a gestiona interactiunile cu clientii unei companii, clientii si perspectivele de vanzari. Asta implica utilizarea tehnologiei pentru a organiza, automatiza, si sincroniza procesele de afaceri, in principal activitatile de vanzare, dar si cele de marketing, customer service, si tehnic . Obiectivele generale sunt de a gasi, atrage, si de a castiga noi client, de a-i pastra pe cei care compania ii are, de a  atrage fosti clienti inapoi şi de a reduce costurile de marketing si client service. Managementul relatiilor cu clientii descrie o strategie de companie, la nivel de afaceri, inclusiv interfaţa client-departamente, precum si alte departamente .  Masurarea si valorificarea relatiilor cu clientii este esentiala pentru punerea in aplicare a acestei strategii.
        Beneficiile unui  Customer Relationship Management 
Un sistem al managementului relatiilor cu clientii poate fi ales pentru ca este in asa fel gandit incat ofera urmatoarele avantaje: 
·         Calitate si eficienta 
·         Reducerea costurilor totale 
·         Suport decisional
·         Atentie asupra clientilor 
·         Cresterea profitabilitatii 
·         Imbunatatirea planificarii 
·         Imbunatatirea dezvoltarii  produsului.
        Pentru a vizualiza un model de aplicatie gen customer relationship management, va rugam sa vizitati pagina noastra de Produse –> Suport Clienti.

, , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>